>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

четвер, 21 травня 2009 р.

Антологія сучасної гетеборзької поезії. Вірш "З назвою" Ульфа Карла Улова Нільссона зі збірки "Синопсис" (2007)

Ліпше мені бути веселим, ніж сумним.

Ліпше мені звичайний кашель, ніж рак легенів.

Ліпше мені не почуватися самотнім і покинутим.

Ліпше мені бути нагодованим, ніж голодним.

Краще бути здоровим, ніж хворим.

Краще мати дві руки та дві ноги, ніж не мати.

Краще мати роботу, ніж не мати.

Краще бути багатим, ніж бідним.

Краще бути молодим, ніж старим.

Краще вбивати, ніж бути вбитим.

Краще жити, ніж не жити.

Краще бути розумним, ніж дурним.

Краще зробити кар’єру, ніж не зробити.

Не хочу, щоб мене піддавали фізичному насиллю та ґвалтували.

Ліпше мені не ставати алкоголіком.

Ліпше мені не ставати неповносправним.

Хочу, щоб мої стосунки з іншими людьми щось означали.

Краще давати собі раду, ніж не давати.

Краще бути чоловіком, ніж жінкою.

Краще бути довгим, ніж коротким.

Краще подобатися, ніж не подобатися.

Усі, хто не хоче мати дітей, дивні.

Усі, хто б’ється та свариться, ненормальні.

Краще прочитати «Божественну комедію», ніж цього не зробити.

Добре — багато й довго подорожувати та побачити світу.

Ліпше мені мати змогу насолоджуватися життям.

Краще народитись у Європі, ніж у Африці.

Мир кращий, ніж війна.

Демократія краща, ніж диктатура.

Не хочу, щоб мене задушили.

Не хочу згоріти.

Не хочу втопитися.

Я хотів би зробити щось змістовне зі своїм життям.

Краще зробити багато всього, ніж мало.

Я хотів би, щоб мені перестала боліти голова.

Я радше щасливий, ніж нещасливий.

Тепла й сонячна погода краща, ніж холодна й дощова.

Зі збірки «Синопсис» (Synopsis, 2007)

*

Ульф Карл Улов Нільссон (UKON) народився 1965 року в Умео. Поет, перекладач, психолог. Живе в Гетеборгу. Автор багатьох книжок та збірок поезій. Цього року вийшла його найсвіжіша збірка поезій Barndomstolen. Інші вірші UKON’а ввійдуть до антології сучасної поезії Гетеборга, що наразі мною готується.

*

My translation from Swedish of poem “With Title” by Ulf Karl Olov Nilsson from his book Synopsis (2007). Other poems by UKON will be included in an anthology of Gothenburg's contemporary poetry I am currently working on.

Немає коментарів: