>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

пʼятницю, 16 жовтня 2009 р.

Maia, hell!

Якщо проаналізувати мої дописи за 2008 та 2009 роки, то неозброєним оком видно, що найбільшу активність я як дописувач виявляю в місяці травні: 14 та 25 дописів відповідно. :-) Одразу згадується іронічний Бекет:

For I believe I have now reached what is called the month of May, I don't know why, I mean why I believe that, for May comes from Maia, hell, I remember that too, goddess of increase and plenty, yes, I believe I have entered on the season of increase and plenty, of increase at last, for plenty comes later, with the harvest.
--Malone Dies

[Б] о, здається, я вже дотяг до того, що називають місяцем травнем, і не знаю чому, тобто чому я вважаю, що дотяг, бо латинська назва цього місяця походить від ім'я Маї - хай йому біс, я пам'ятаю й це, - богині зростання й достатку, атож, я вважаю, що дійшов до пори зростання й достатку, це просто віра, принаймні у зростання, бо достаток приходить пізніше, після збору врожаю.
--"Малон умирає", пер. Петро Таращук

Немає коментарів: