>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

четвер, 3 червня 2010 р.

Вірш "Про бажання стати виразною як людина" Ліни Екдаль



Виходжу


і з неба падає дощ


Граюся що я надворі
і йду під дощем


Говорю голосно сама до себе


Граюся що я жінка
яка йде й говорить
голосно сама до себе
під мостом у Гетеборгу


і падає дощ такий
ніби ніколи раніше не падав


і жінка грається що вона —
різні особи
різного роду особи


Рибалка
Багачка
Мандрівниця
З Голлівуда


Коли приходжу додому
кидаються до мене
і гукають


Під мостом іде жінка
Під мостом іде жінка
яка говорить сама до себе


Це не можливо, кажу
Мене звати Софія Лорен
і я — ваша мама
коли волосся висохне відразу спечу пиріг
Пер. Лев Грицюк

*


*

На зображенні — не Älvborgsbron, а кадр із фільму "Sans Soliel" Кріса Маркера.

Немає коментарів: