>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

неділю, 27 лютого 2011 р.

Янгол на ім'я Марінелла


Усім відома історія, як десь у Німеччині чи, скажімо, Швеції можна на вулиці загубити гаманець і, повернувшись через кілька днів, знайти його на тому самому місці. Так два дні тому відома шведська письменниця Буділь Мальмстен написала у себе в блозі, що загубила гаманець: «Маргінальна катастрофа, але гаманець зник. Посеред усього. Плачý за таксі, отримую чек, кладу його до гаманця, наступного разу, коли маю платити, — гаманця немає. Або наступний клієнт таксі — або я загубила біля вулиці Стуреґатан 26, де в салоні працює Ґустав, який мене стриже. Стільки разів я гадала, що загубила гаманець, і так і стається. Як-от зараз.»

І ось учора в блозі Мальмстен з’являється наступний допис — під назвою «Янгол на ім’я Марінелла»: «Мій гаманець знайшовся в сніговому місиві біля вулиці Стуреґатан 26! І ось зараз — цієї суботи 26 лютого 2011 року о 14:40 Марінелла Гольм заходить до Ґустава й залишає йому мій гаманець. Я не вірю ні в янголів, ані в дияволів, але те, що щось янгольське існує, — цим доведено. У мене немає слів».

*

Нині в Стокгольмі Буділь Мальмстен презентує свою постановку «Від Буділь Мальмстен»

Немає коментарів: