>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

понеділок, 31 травня 2010 р.

Cambridge Companions: Contemporary Irish Poetry & The Irish Novel

Під кінець травня Gigapedia.Org потішила двома Cambridge Companions: один - про сучасну ірландську поезію, другий - про ірландський роман. Абсолютно необхідні для прочитання книжки для всіх, хто цікавиться ірландською літературою. (А з 2008-го на сайті електронної бібліотеки висить і Cambridge Companion to to Twentieth-Century Irish Drama. Повний комплект!)

6 коментарів:

Daria Hlazatova сказав...

о! я бы хотела Irish Drama!

Лев Грицюк | Lev Hrytsyuk сказав...

Будь ласка! Реєстрація на Гігапедії безкоштовна! :-)

Daria Hlazatova сказав...

cпасибо! я не знала про такой ресурс. жалко, конечно, что приходится прибегать к электронным книжкам

Лев Грицюк | Lev Hrytsyuk сказав...

Ну я пдфи люблю читати... :-)

Daria Hlazatova сказав...

электронные книжки гудят не пахнут. эх..но ради ирландской драматургии я согласна и на это :)

Лев Грицюк | Lev Hrytsyuk сказав...

Ну да, ну да... :-) Але для мене читання паперової і електронної книжки - два зовсім різні читання, які тільки додають одне одному. Я би хотів, щоб в майбутньому, якщо купуєш паперову книжку, можна було безкоштовно завантажувати електронний варіант, наприклад. :-)