>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

середу, 7 травня 2008 р.

еуґеніюс алішанка - есей про литовську літературу

дедалі рідше можу відповісти на запитання чому я пишу
іноді здається: щоб писати
іноді я бачу світло
дедалі менше цікавлюся поезією (не кажучи вже про прозу)
іноді здається: я читаю щоб забувати
іноді здається: я потойбіч цієї вимушеної гри слів
дедалі частіше змушую себе перебувати серед литовських поетів
іноді вони щиросерді та сповнені болю як російська поезія
іноді п’яні та аґресивні як реп
іноді відсутні як я
дедалі скромніше думаю про литовську поезію
іноді пам’ятаю тільки окремі імена: вітаутас альфонсас сіґітас
іноді кажу: поезія може навчити мистецтву але не життю
іноді запитую: чи турбує життя поезію так як турбувало целяна
іноді мовчу: це неуцтво принесе мені нещастя


--


Переклад 11.10.2005

Немає коментарів: