>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

суботу, 17 травня 2008 р.

Моряцький двір Ліни Екдаль


Священик
Моряцького двору
має звичай
виходити
до
людей

це добре

але не він несе найбільше радості
Анетт
завжди Анетт

якось я прийшла туди
я якраз була в сусідній крамниці
і мала лише зайти й охолонути
і я сідаю з чашкою кави й роздивляюсь
і бачу священика
який вийшов
до
людей
і чую
Анетт

і я майже цілком упевнена
що я переживу цей день знову
ніби як відчуття дежа вю
хоч я й не пережила першого разу
як називається коли знаєш що щось станеться знову
як коли знаєш що хтось дзвонить
що це саме той дзвонить хто дзвонить

це називається якось цілком інакше

і я бачу священика який є серед людей
тепер я бачу
що й він
несе певну радість

не тільки Анетт
часто є хтось хто цілий час намагається



--



"П'ятниця" зі збірки Sprid gjädje på Sjömansgården Anette ("Неси радість Моряцькому двору Анетт", 2007)


--


Моряцький двір (Sjömansgården) — це кафетерій у тій частині міста, де я живу (Majorna). Кафетерій, що, власне кажучи, належить Моряцькій церкві (Sjömanskyrkan), що також там знаходиться. Усередині там — вельми особлива атмосфера, усе — наче все ще в 30-40-х, там можна з’їсти дуже дешевий шведський обід або просто випити кави. Чимало людей, які туди ходять, — це люди, які, можливо, не завжди по-справжньому знаходять своє місце в суспільстві: пенсіонери, бездомні, засмучені, безробітні тощо. Тобто, це ніяке не “круте” сучасне кафе. Проте, власне кажучи, не грає надто великої ролі, — чи відомо, що таке Моряцький двір, чи ні.


--Ліна Екдаль


--


2008 року - збірка вибраних віршів "Про бажання стати виразною як людина" Ліни Екдаль (Видавництво "Факт").

Немає коментарів: