>>>W H Y T R A N S L A T O R F A C E B O O K

суботу, 11 жовтня 2008 р.



Ліна Екдаль


шапка

 

 

Можеш собі взяти шапчину мою

якщо можу собі взяти піджака твого

подарунки можемо поділити порівну

можеш собі позичити капці мої

якщо можу потримати круглу голову твою

 

а ти

ти можеш співати та вальсувати

вальсувати та співати

 

щоки мої — повні кульбаби

руки мої — товсті та теплі

ти зачесав волосся своє

 

зніми з себе білі шкарпетки свої та йди землею

шапка твоя — з Туреччини

я якраз був у Варберґу

маю коробку карамельок

у когось — день народження

був день народження

можливо в тебе

 

штани наші —

доброї якості

а голова твоя — наче місяць

подарунки мають шнурки

маєш китичку на шапці своїй

 

ніхто не знає скільки нам виповнюється

може бути три

може також бути сімнадцять

може з таким самим успіхом бути сорок чотири

хай залежить

 

вуха твої одпочинуть собі

я співатиму та спатиму

спатиму та співатиму

триматимуся за рученята наші

а потім — танцюватимемо

 

ти прийшов сюди перший

або ж це був я

або ж це був ти

ти довго чекав

загубив капці

та розщепив піджака

можливо тобі важко дихати

 

може бути осінь

чи рання весна

 

березень

 

хай залежить

 

либонь є ми тим кого шукаємо

либонь — пообіддя

*

Зі збірки "Що виконуватиметься" (2005)

Немає коментарів: